Day off

Hej alla fina!

Idag är det tisdag, och då resterande av veckan är fullbokat, så har jag en helt ledig dag. Den fylls med att tvätta kläder, städa, träna, öva.. allt som måste hinnas mellan alla ärenden och spelningar.
Underbar dag framför mig.

Tänkte visa en bild som jag fick av Gisela. Från vår senaste plåtning, då hon lekt lite i photoshop, tyckte den blev så bra. Hon är så duktig! 


Vad tycker ni?


Hi my sweet dolls!

Tuesday today, and the rest of my week is full, so today I'm having a 100% day off. It's filled with fixing the laundry, clean up, go to the gym, rehearse.. everything that has to be done between all the errands and gigs.

Wonderful day ahead!

Want to show you a picture I got from Gisela. It's from our latest shoot, and she played some in photoshop, think it's a great result. She's so talented.


What do you think?

 

Kommentarer
Postat av: Wellington Firmo

För dig skulle jag släppa världen för att hålla din hand.Den viskande vinden ta dig en kärleksfull kyss och evigt och lämna mig dina tankar, så att avståndet inte radera min existens i dig.

2013-12-03 @ 16:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0