Dark Candelabra

Fick en sista julklapp häromdagen som var en liten överraskning från mina föräldrar. En 5-armad kandelaber. Köpte såklart svarta ljus idag, tyckte den gjorde sig fin i vårt hörn. Har länge velat ha lite mer silver i köket!

Håller på att baka här tills nyårsafton imorgon. Sen ska jag iväg och träna! Känns skönt att året snart är slut. Det har varit ett helt fanastiskt år, man kanske borde summera det? Jag har ju kunnat bocka av en hel del mål som jag satte upp för detta året.. jo, det blir nog en liten summering senare ikväll! Sådant peppar mig enormt!



Got the last christmas gift the other day as a suprise from my parents. A candelabra! Bought black candles for it today, of course.. I think it looks good there in the corner. Been wanting some more silver in the kitchen for a long time! 

I'm baking at the moment for new years eve tomorrow. After that, I'm going to the gym! Feels good that the year is over soon. A fresh start is ahead of us. It's been an amazing year, I'm so happy for it. Perhaps to a little throwback later? I think I'm gonna do that, it's always fun! 

 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0