Beautiful Gift from Gothic and Amazing

Är helt mållös.

Fick ett paket på posten idag. Det var från Sil Costa som har hand om sidan Gothic and Amazing.
I paketet låg den otroligt fina kalendern hon skapade för nästa år, som inte säljs för att hon ska tjäna något på den, utan den är till för alla fans och man betalar enbart för tryckkostnaden och frakten. Ingen tjänar alltså på detta. Blev otroligt glad!

Utöver kalendern låg där en ring i ett halsband, och även en otroligt fin gothisk tunika. En sådan som jag letat efter väldigt, väldigt länge. Jag blev helt mållös. Så otroligt vackert.

Jag är så otroligt tacksam. Sil, du ska ha miljoner tack. Jag är så tacksam för allt ditt stöd, allt du gjort för mig under detta året. Du är verkligen en ängel, och du betyder enormt mycket för mig. Tack, min fina Sil. ♥



I'm speechless.

The mail delivered a package to me today. It was from Sil Costa who runs the Gothic and Amazing.
In the package there was the Calendar for 2014 she made with some big alternative models, and I got the honor to be a part of it. She only did it for all the fans. It's no "trying to make money on somebody else"-thing. The only thing the fans pays for is the shipping and print. No more than that. I got so happy!


Besides that, there was a beautiful ring in a necklace, and also a very beautiful gothic top. The kind that I've been searching after for a long time. So beautiful.

I'm so grateful. Sil, I can never thank you enough. I'm so grateful for your support, and everything you've done for me during this year. You are truly an angel, and it means so much to me. You can never imagine.
Thank you, my Sil! ♥

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0