Wow..

Vilket ben- och axelpass vi körde idag. Wooow. Det var så varmt, och man svettade som en idiot.
Men skönt var det.

Nu ska vi äta lite middag, repa lite till, och sen hålla lite ledigt resten av kvällen. På det imorgon igen! :) 

Ibland får jag perioder förstår ni där man.. ja, hur ska man säga. Man kämpar ju som en tok, hjärnkontoret är aktivt i princip hela tiden. Sen får man dagar där man har tankar som: "Jaha, tänk om det inte blir bra.. eller tänk om ingen gillar det.. tänk om allting skiter sig.. bla bla bla bla". 

Men så är det. Men, det är då jag, varje gång, blir ännu mer övertygad om att det är rätt grejer jag gör. Det är så bra musik, och jag är så stolt över den och jag tror på den. Det är ju det mycket handlar om.. hur lätt är det inte att sälja in någonting man VERKLIGEN tror på? Man måste vara väldigt övertygad själv, och det är jag.

Jag har en låttitel på min rygg som har betytt mycket för mig under alla år. Jag hittar alltid tillbaka till den när jag är på väg neråt, och den får mig att bli påmind om allt man kämpat för och hur mycket jag älskar det.

Sing in Silence med Sonata Arctica.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0