Svar på era frågor!

 
• Vad är viktigast för dig? Karriär, familj eller vänner? 

Allihop är lika viktiga för mig. Mina vänner räknas som min familj, och man kan kombinera familj, kärlek och karriär. Karriären satsar jag stenhårt på för att jag känner hur levande jag är när jag jobbar med musik och bild, detta är det jag ska göra. Men inget säger att jag måste låta familj och kärlek bli lidandes. 

• Har du någon gång känt att karrirären tar för mycket fokus? 

Nej, faktiskt inte. Jag har länge lyckats kombinera allt i livet och tycker jag har en bra balans.

• 
Är du en osäker människa? Om ja, varför då? Om nej, varför inte? 

När man arbetar i en bransch med mycket press, så ja, klart man bli osäker ibland. Alla har vi bra och dåliga dagar. Vissa dagar kan ingenting stoppa en, någon annan dag vet man varken ut eller in. Det är så, men det är det som gör balansen. Bra, och dåligt. Gott, och ont. 

• Har du någon gång sårat med flit? 

Skulle aldrig såra någon med flit såklart. Sen har folk säkert blivit sårade av mig, men det är aldrig menat så.

• Har du någon drömartist/band att få göra en duett eller samarbete med? 

Ja självklart. Tony Kakko från Sonata Arctica hade jag gärna sjungit en duett med, men jag hade hellre samarbetat med honom. Han är en otrolig låtskrivare och tror han hade tillfört hur mycket som helst till min musik..

• Vart köper du alla dina kläder man kan se från fotograferingar? 

Lite överallt faktiskt. Mycket kommer såklart från Odium Clothing, sen är mycket ihopblandat från Shock, second hand, m.m.

• Är ni snart färdiga med skivan? 

Vi är väldigt långt komna, och man får komma ihåg att jag inte är någon singer/songwriter med bara gitarr och lite trummor, utan det vi gör är äkta pampig symfonisk metal, men väldigt nyskapande. Det tar sin lilla stund, men vi känner nu allihopa att vi börjar närma oss.. det är på allvar nu.

• 
Jag vill också bli modell! Hur gör man? 

Jag trodde aldrig jag skulle bli alternativ modell heller, haha. När jag fått kontakt och gjort något jobb för Odium Clothing nämnde dem agenturen Nocturnal Model Agency. Så jag skickade in en ansökan.. när de sen mejlade tillbaka hann jag bara läsa: "Tack för din ansökan..". Då tänkte jag direkt: "Tack, men nej tack". Sen fortsatte mejlet med: "Du är antagen..." 

Det var en riktigt häftig känsla. 

Nu ska jag förbereda en liten nyhet till er senare! :)



• What's most important for you? Carreer, family or friends? 
 
Everyone is important to me. My friends are my family, and you can mix carreer, family and friends.
I'm going all in on my carreer, becuase I feel so alive when I work with music and also the modeling of course. This is what I'm supposed to do. Nothing and no one can say that love and family has to wait. 
 
 Have you ever felt that your carreer takes over?

Actually not. I've have mixed everything in life for a long time and I feel I have a good balance.

• 
Are you an insecure person? If yes, why? If no, why not?

When you work in this line of business, you feel much pressure. Of course you get insecure sometimes. Everybody has good and bad days. Some days, you can't stop me, and some days.. I really don't know what to do. But that's life. The balance. Good and bad.

Have you ever hurt somebodys feelings on purpose? 

I would never do that. I'm sure there is people who has been hurt by me, but I never did it with purpose.

Do you have any artist/band you wish to work with? 

Of course. Tony Kakko from Sonata Arctica I would love to do a duet with, but I would rather cooperate with him, because he is an amazing songwriter and I know that he would do so much for my music.

• Where do you buy all your clothes I can see from photo shoots and so on? 

From everywhere! Much is from Odium Clothing Odium Clothing, and then some are from Shock, second hand, different kind of stores.

Are you finished with the album yet?

We have taken it very, very far. You just have to remember that I'm not a singer/songwriter with just guitar and drums, Eleine is heavy, symphonic metal and a very new kind of it. It takes a while, but we all feel know that we're close.. It's for real now.

• I want to become a model to. How do I do? 

I never thought I would become an alternative model, haha. When I had conctact with Odium Clothing the first time, they mentioned the Nocturnal Model Agency. So I sent my application. When they mailed me I just read the first part.. "Thank you for your application". I thought it was a: "Thanks, but no thanks". Then I continued reading, and there it was.. "You are accepted". 

That, was an awesome feeling.

Now I'm gonna prepare some news for you! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0