Storhandlat..

 
Nyss varit och handlat lite, och ska hem till mina föräldrar och äta lite lätt lunch-tacos (sen lunch dock). Gott ska det bli! 

Ni är en del intresserde av pinup kläderna, så jag kommer försöka fotografera allting ikväll och förhoppningsvis lägga upp på bloggen antingen ikväll eller imorgon. Blir lite mycket om jag lägger upp allt samtidigt, så får se hur jag gör. Kanske kör ett litet paket med bara prickiga och söta pinup toppar till ett bra pris? 

Nu ska vi iväg igen, men idag är ingen stress. Bara en mysig söndag.. ♥

// Just came home, been away for some shopping. Going home to my parents now for some lunch-tacos (late lunch though..). It's gonna be awesome. 

There is some of you who really are interested in the pinup clothes I have now, and I will try to take photos of everything tonight and hopefully upload it later or tomorrow. Will be a lot to upload at the same time, so I have to see how I will do it. Perhaps I make a little pinup-tops package for a good price? 

Have to go now. No stress today, only a cozy sundag.. ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0