Rensar

Sitter och rensar ut garderoben. Nu åker alla kläder jag inte kan ha längre (gått ner 6 kilo), och de tar bara upp massa plats. Eventuellt någon som är intresserad kanske? Finns en hel del pinup kläder och även lite rockigare. Är någon intresserad kanske jag kör en liten bloppis! Kläderna är i storlek 34-38. Lär ta ett tag det här iallafall.

// Sitting here and I'm cleaning out my wardrobe. Now all the clothes that doesn't fit anymore (I've lost 6kilo), I will get rid off. Maybe there's someone who's interested? There is some pinup and also some clothes that are a little bit more rock. If somebody is interested maybe I have a little sale here on the blog? The clothes are from 34-38. This might take a while..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag är lätt intresserad av dom i strl 38. :)

Svar: Strålande! Kollar upp vad som finns :)
ELEINE

2013-08-08 @ 17:57:51
Postat av: Dasha

Pinuuuuup i st 36

Svar: Vill du att jag skickar över bilder Dasha eller vill du komma och titta? <3 :)
ELEINE

2013-08-08 @ 19:14:06
Postat av: annika

Om jag bara hade varit så liten och nätt så hade jag tagit rubbet!

2013-08-09 @ 08:56:16
Postat av: Linnéa

Posta det du har i 36-38 för det är jag intresserad av! :D

Svar: Ska bli! Ska försöka hinna fotografera allt ikväll och posta på bloggen ikväll eller imorgon! :)
ELEINE

2013-08-10 @ 18:40:28
URL: http://thefatcheerleader.com
Postat av: Ellen

Jag är alltid intresserad av nya kläder :P Så släng gärna upp lite kul!

Svar: Toppen! Fotar ikväll och hoppas på att få upp det ikväll eller imorgon! :D
ELEINE

2013-08-10 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0