Rätt håll

Dagen verkar inte riktigt vilja vända sig, men jag kämpar gärna i motvind om det är så. Jag är envis.

Vad sägs om att jag slänger upp lite fler kläder? Det som ingen hör av sig om kommer jag att lägga upp på tradera inom kort. I förra inlägget ser ni vad som finns kvar och inte! 

// This day doesn't seem to change, but I gladly fight it if that's the case. I'm stubborn. 

What about throwing up some more clothes for sale here? The clothes that doesn't get sold here, will be up on the swedish Ebay soon. In the past post with clothes, you can see what's still left and not.

Storlek: 34/36 (xs-s)  Pris: 50kr/styck plus frakt. Äkta fin lack! Helt oanvända.
 
Storlek: 36-40 ( beroende på hur de ska sitta). Pris: 25kr plus frakt.

Storlek: 32-34  Pris: 20kr plus frakt. Supersnygga leggins med snygga slitningar med svart tunt foder. Oanvända.
 

Storlek: 34/36.  Pris: 50kr/styck plus frakt. Helt oanvända fejk-skinn leggins. Helt oanvända.


Storlek: 34-36. Pris: 30kr plus frakt. Leopardleggins med hög midja. Perfekta till en svart kort topp plus midjebälte. Helt oanvända.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0