Rapunzel of Sweden

Nu kan jag äntligen avslöja vilka mina nya samarbetspartners / sponsorer är. Jag är så stolt!

Rapunzel of Sweden är de största inom hårförlängning i Sverige, och kvalitén de håller är bara otrolig. Har handlat av dem förut, och kvalitén har jag inte hittat någon annanstans. 

Idag på min fotografering kommer jag använda ett clip-on set i längd 50cm, färg #1B. Jag ska locka till det ordentligt ( löshåret är äkta hår såklart! ), så hoppas att korkskruvarna är på min sida idag. Ni hittar det här!

Något jag även har haft förut är slingor med keratinvax. Det hade jag under hela min Wallmans period och det sparade mitt eget hår fruktansvärt mycket med tanke på hur mycket man satt med locktång där. 

Jag är verkligen jätteglad över detta och en stor ära för mig. Tack Rapunzel of Sweden.

// Now I can tell you about my new cooperator / sponsors. I'm so proud! 

Rapunzel och Sweden works with extensions of all kinds. They're the best in Sweden. They're quiality is stunning, and I've been doing some shopping from them before, and you can't find that quality somewhere else.


Today at my photo shoot I will use a clip-on set, 50 cm, and the color #1B. Will make a lot of curls all over the hair, try to make it pretty big, (the clip-on set is real human hair ofc), and I hope I can make it look good today. You can find it here!

I've been using the keratin wax before. Used during my shows at Wallmans for a whole season, and it saved my own hair a lot.

I'm really glad and proud of this, and it means a lot to me. Thank you Rapunzel of Sweden. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0