Photo Shoot

Idag är det fredag, och jag har en photo shoot att strax göra mig iordning inför med fotografen Gisela Ackerup och en annan modell. Det blir lite annorlunda, men ser fram emot det väldigt mycket.

Igår nådde vi en bra bit över 1000 gilla på facebook sidan, och jag är så tacksam. Ni är världens bästa. Vår lilla överraskning är på väg till er, men det finns lite små tekniska problem på vägen bara. Men den kommer, jag har lovat er. Den kommer snart! Hoppas ni kommer tycka om den bara. 

Lite inspiration inför idag..

// Friday today. Having a photo shoot to prepare myself for today with the photographer Gisela Ackerup and one other model. Will be a little different, but I'm looking forward to it.

Yesterday we reached even more than 1000 likes at the facebook fan page. I'm so grateful to you all. You are the greatest! Our little surprise for you are on it's way, just some technical problems on the way, but it will be uploaded, very soon. It's a promise! Just hope you will like it. 


Some inspiration for today..

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0