Onsdag

Vilken bra dag som väntar!

Ska repa, sen ska jag iväg mot Malmö för att möta upp designern Johanna och jobba vidare lite, planera. Vi kommer ha en fotografering väldigt snart med ett par modeller, med fina kläder, men jag kan inte säga i vilket syfte ännu. Men det kommer bli grymt. Är en hel del att hålla ordning på helt enkelt.

Jag har börjat få en hel del följare på facebook som även hittar sig in hit till bloggen, och väldigt många är inte från Sverige, så just nu har jag dilemmat ang. vilket språk jag bör skriva på. Svenska, eller engelska? Kan man kombinera och dela upp som vissa större bloggare gör? Att man först skriver lite på svenska, sen kursiverar man längre ner där det står samma sak fast på engelska. 

Vad tycker ni som läser bloggen? Hade ni slutat läsa om den var enbart på engelska? Hade det varit ok att skriva på både svenska och engelska? Det är ni som läser och följer, jag vill då såklart fråga er. 


Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker och hjälp mig i mitt dilemma.. ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Evy

Jag tycker det är en bra idé att skriva på både svenska och engelska. :) Då finns ett alternativ för både de som inte kan svenska och de som inte känner sig bekväma med endast engelska.

Svar: Det är så jag tänkte. Blir glad av att läsa att ni tänker likadant! Strålande, tar detta till mig och så får det nog bli i framtiden! ;)
ELEINE

2013-08-07 @ 12:03:56
Postat av: annika

Jag vill helst fortsätta att läsa den på svenska men det gör inget om du skriver på engelska längre ner.

Svar: Tack för att du skrev och tyckte till! Låter bra! :D
ELEINE

2013-08-07 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0