Måndagkväll

Blev verkligen en lång dag.

Efter att jag gjort mina dermals, så hade jag en del att stå i. Hem, jobba lite, sen iväg igen. Det är nämligen så att vi ska flytta. I oktober flyttar vi ner mot Ystad, dels för att vi trivs där, och även för att studion på Cardiac Records är där och det är det jobbet vi vill och behöver lägga mest tid på såklart. Valet är enkelt, det ska bli så roligt. Vi har hittat en fin lägenhet, och ska bli underbart att vända blad och påbörja ett nytt kapitel i livet. 

Så vi åkte iväg och fixade släp, för att vi hade hittat en billig och fin soffa vi ville köpa. Precis en sådan vi tänkt oss, för bara några få hundralappar, perfekt. Nu ska jag lägga mig, imorgon är det städning och rep på schemat. Wihooo! :) 



Became a long day..

When I was finished doing the dermals today, I had a lot to do. Home, work, and then away again. You see, we're actually moving away. In october we move to Ystad. We love the city, but we also work there a lot and the studio at Cardiac Records is very important to us, of course. I'm having a good shot on my dream, the choice is very easy. We've found an amazing appartment, and it's gonna be so wonderful to start a new chapter in life.

So we fixed a trailer, 'cause we found a very cheap sofa we wanted. Just the one that we was looking for, for no money at all. So now I'm going to bed, tomorrow I'm cleaning up this place and we're gonna rehearse. Wihooo! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0