Höstjacka..

Klickade mig in på Odium Clothing idag. Har börjat leta efter den perfekta höstkappan (förutom min perfekta Kenza skinnjacka då). 

Dör lite.. men jag gillar inte detta herr-mode som är på tjejerna sida denna höst. Mycket raka kappor osv. Inte min kopp te, gillar det figursydda, kvinnliga, hårt åtsnörat skärp i midjan för att framhäva. Mycket snyggare..

// Was looking at Odium Clothing today. I've started to look for the perfect coat for this upcoming autumn (except my perfect Kenza leatherjacket). 

Dying a little bit.. But I don't like the fashion this upcoming autumn. To much male for my taste. Straight coats and so on. I like the waisted coat, the female version with a belt tied at the waist. So much better..


By Odium Clothing.
 

Kommentarer
Postat av: MC

Jag känner den lilahåriga modellen :D

2013-08-15 @ 09:21:40
URL: http://Cazz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0