Happy tuesday

Idag har jag en del grejer på schemat som måste betas av. Imorgon åker vi iväg mot stugan för att ta en mini-semester, kommer uppdatera här ändå så jag försvinner inte helt och hållet. 

Vill verkligen passa på att säga grattis till världens bästa svärmor. Idag är hennes födelsedag, och imorgon får vi äntligen fira henne. Längtar så. Hon är verkligen en utav de finaste människorna jag vet. Älskar dig! ♥

Nu, lite jobb! :)



Today I have some things on the schedule I just have to do. Tomorrow we're leaving for the cottage, I need some time off, but I will update here at the blog so I won't just disappear entirely. 

I'm also taking the opportunity to say congratulations to the best mother-in-law ever. It's her birthday today, and tomorrow we finally can celebrate her. Really looking forward to it. She is definetly one of the best persons I know. I love you! ♥

Now, work! :)
 

A little smile this lovely tuesday ♥
 

Kommentarer
Postat av: svärmor

tack älskade <3

2013-08-27 @ 10:21:05
Postat av: Jesper

Haha, alltså den bilden får mig att le varje gång!

2013-08-27 @ 15:01:44
URL: http://lantanovic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0