Follow..

 
Hemkommen från min tatuerare. Är lite öm på armen, men detta kommer bli så bra. Fyller i resterande nästa gång i september, sen är hela sleeven äntligen klar. Blir fantastiskt bra!

Nu i förbifarten innan jag börjar jobbat vidare här ikväll, har en del att stå i, vill jag bara tipsa om en sida jag följer. Gamer som man är försöker man hålla sig uppdaterad, det hjälper DENNA sida med, The Gaming Ground. Ge den ett besök! :)
 
Jag återkommer senare, ska försöka hinna jobba ifatt lite! 



Just came home from the tattoostudio. My arm is hurting a bit, but it will turn out very good. We do the rest next time in september, and after that the whole sleeve is done. It's going to be fantastic!

Before I continue my work for today, I would like to recommend THIS site, The Gaming Ground, as a true gamer I am. Give it a visit! 


I'll be back later, I will try to catch up some work.. 

Kommentarer
Postat av: Robin

Tack så mycket för att du tipsar/tipsade dina läsare om oss =) Kram på dig!

Svar: Självklart, grym hemsida! :D
ELEINE

2013-08-26 @ 18:55:02
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Tack så mycket Madeleine =) Det har tagit mig 2.5år att lära mig det som behövs för att fixa allt det där =) (Jag jobbade i stort sett dygnet runt under den perioden).

Cheers!

P.s Coola tatueringar btw!

2013-08-26 @ 19:21:12
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0