Family Guy

Mår sådär ikväll känner jag. Vet inte om det är någon förkylning men jag ska se till att ta det lugnt. Har städat så det är färdigt. Imorgon ska jag gå upp tidigt. Ska åka till Helsingborg innan Ystad då jag ska besöka Ego Estetica. Näsan ska fyllas på lite extra så den blir riktigt rak och fin igen. :)

Hänger i soffan med katterna och kollar på Family Guy.

// Not feeling very well tonight. Don't know if it's a cold or something, but I'm just gonna relax tonight. Been doing my cleaning, so that's finished. I'm going up early tomorrow. Going to Helsingborg before Ystad, gonna visit Ego Estetica. My nose will get a injection so it will be perfectly straight again.

Now I'm just hanging in the sofa with my cats and watching Family Guy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0