Dermal Anchor - I did it!

 
 
Jag har länge velat göra en Dermal Anchor eller flera, det är en piercing som bara är en liten skimrande sten som sitter fast med en platta under huden. Låter värre än vad det är, gör inte så värst ont heller.

Nu kom jag äntligen på vad jag ville ha, så jag kontaktade Nettan på Heartbreak Tattoo och hon fixade det. Blev helt perfekt. 3 stycken i 3 olika storlekar som följer varandra i nacken på mig, ner mot min tatuering " Sing in Silece ". Jag är så nöjd. Storlekarnar med början uppifrån är 6, 5 och 4. 

Nettan gjorde dem hur bra som helst, och de har riktigt bra pris på dem nu. De flesta jag har sett tar ca 800kr för en, men så här ser Heartbreaks prislista ut.

Dermal Anchor: 

1 st - 600kr
2 st - 900kr
3 st - 1100kr
4 st - 1300kr.

Ett annat alternativ är det som heter Skindivers. För att veta mer om exakt skillnad och vad som passar just dig, så tycker jag man ska kontakta Nettan som har stenkoll på det.

Prislistan för Skindiver: 

1 st - 600kr
2 st - 800
3 st - 1000kr
4 st - 1200kr

Återigen, jag är så SJUKT nöjd. Blev precis som jag hade önskat.. älskar det! 


 
I've wanted to do a Dermal Anchor for such a long time. When I finally figured out where I wanted it, I called Nettan at Heartbreak Tattoo and she fixed it. I have 3 of them in the back of my neck now, right above my tattoo " Sing in Silence ". The sizes is 6, 5 and 4. 

Nettan did a very good job, and they have an amazing pricelist now compared to others. They also have the skindivers, but what alternative that's best for you, I recommend that you call Nettan to find out. 

Dermal Anchor: 

1 - 600kr
2 - 900 kr
3 - 1100kr 
4 - 1300kr

Skindiver: 
1 - 600kr
2 - 800kr
3 - 1000kr
4 - 1200kr

Once again, I'm so happy with this. Turned out just the way I imagined. Love it!



Kommentarer
Postat av: Björkenstein

Sjukt snyggt :D

Svar: Tackar! Är sjukt nöjd :)
ELEINE

2013-08-19 @ 21:32:29
URL: http://bjorkenstein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0