Alltid..


 


"Det känns alltid bättre imorgon" 
 

Sant. Idag ler jag från det att jag vaknade (fick en puss i ansiktet av en katt!), och det väntar en fin dag. Ska försöka hinna med så mycket som möjligt. Rep, träning och åka iväg mot Malmö. Malin och jag tog en fika igår, men vi behöver hitta henne en klänning till ett par vänners bröllop. Så får bli Emporia, om jag bara hinner med 16 tåget, annars blir det lite väl sent.
 
Ni var många som såg inlägget igår och jag fick många fina kommentarer från alla olika håll. Tack! Rätt roligt, som många utav er också tyckte, näsan är ju faktiskt egentligen större idag, men ser mindre ut. Roligt! Jag är jättelycklig iallafall. Kunde aldrig ana att jag skulle må så bra över en sådan liten grej egentligen, så win-win! 

Nu ska jag fortsätta äta min långa, goooda frukost.

// "It always feels better tomorrow"

True. Today I smile from the moment I woke up (got a kiss from my cat!), and a lovely day is ahead of me. Have some things to do. Rehearse, go to the gym and hopefully I will make it to Malmö. My friend Malin and I grabbed a coffee yesterday, but we have to find a dress for her for an upcoming wedding. Guess it will be Emporia, if I just can make it to the train. 

Many of you saw my post yesterday, and I got such sweet comments from everywhere. Thank you! It's pretty funny that many of you thought, that my nose actually is bigger today, but it looks smaller. Funny! I'm very happy. Could never imagine myself being this happy over such a small thing. Win-win! 

Now I'm gonna continue my long and lovely breakfast.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Men herregud vad snygg du är

2013-08-13 @ 18:05:38
URL: http://sabinamaglic.blogg.se
Postat av: Anonym

Men herregud vad snygg du är

2013-08-13 @ 18:05:57
Postat av: Sabina Maglic

Men herregud vad snygg du är

2013-08-13 @ 18:06:09
URL: http://sabinamaglic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0