YEAH!

Åh, det har gått SÅ bra i studion idag. Ny låt färdig, och grunderna är inspelade. Nu ska det byggas upp från grunden och det är som sagt mycket jobb. Tänk er själva med alla symfonier.. ja det kommer bli bra. Vi är riktigt nöjda.

Nu ska vi faktiskt ta ut den sista energin vi har och träna när vi kommer fram till Landskrona. Blir sent pass, men jag har massa energi kvar att bli av med som är rent adrenalin visserligen. Vi lyssnar på Five Finger Death Punch, tryckt i oss vars en baguette och taggar till ordentligt.

Lyssna själva. SÅ bra! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liie

Five Finger Death Punch är träningspepp verkligen! Gillar för övrigt ditt nya bloggnamn, misseleine, låter verkligen bra :)

Svar: Roligt att du vill följa! :)
Haha visst är dem? Ska bli sjukt roligt att se dem på Sweden Rock i sommar, längtar som en idiot! :) Tack ska du ha, känns mer jag. Har Eleine som artistnamn och Miss Eleine blir ju lite.. finare. ;)
ELEINE

2013-04-13 @ 00:10:06
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Liie

Åh vad nice! Gissar på att du ska se Sonata Arctica då också? Annars har jag ingen större koll på festivaler i år, hade vart grymt att kunna åkta någonstans men som vanligt så tror jag inte det kommer finnas varken tid eller pengar.

Håller du på att spela in musik nu? Har du någon låt man kan höra någonstans? Jag är nyfiken :)

Svar: Lätt att jag ska! Köpte en endagsbiljett bara, så ska bli skitroligt. :D
Ja det gör jag. Det är ingenting som är släppt än så kan tyvärr inte be dig lyssna någonstans, än! Men uppdaterar allt vårt arbete här på bloggen och inom en snar framtid så kommer det musik, det lovar jag! :D
ELEINE

2013-04-13 @ 00:42:39
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Liie

Och båda är på samma dag? Tuur :) Bor du nära? Själv har jag bra precis 100 mil enkel väg.. Men då får jag hålla koll här då när låten/låtarna kommer ut!

Svar: Hehe, vi bor 10 mil därifrån, så blir 20 mil fram och tillbaka, inte ens i närheten så jobbigt som för dig isåfall! ;) Jadå, det jobbas på för fullt bakom kulisserna men det blir episkt! Håll utkik ;)
ELEINE

2013-04-16 @ 02:22:52
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Liie

Åh, vad underbart att ha så nära till en riktig festival. Här får man åka i alla fall 30-40 mil för att komma någonstans, och det är heller inget man bara gör sådär, inte jag i alla fall :)

Svar: Förstår det din stackare. Blir ju att man får planera rätt stort om man ska det där.. Men, förhoppningsvis kommer du iväg någon dag :D
ELEINE

2013-04-17 @ 01:26:46
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Liie

Ja det är ett himla projekt alltså runt alltihopa! Men det är tur jag gillar att vara hemma också ;)

2013-04-17 @ 22:11:25
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0