Träning

Inväntar Rikard just nu. Han är iväg på ett ärende, och när han är redo så ska vi in och träna. Äntligen, inte varit där på en över en vecka nu iochmed man var sjuk... enorm ångest över det. Inte bra, men nu jädrar så ska vi köra!

18.30 är det dags för mig att repetera inför imorgonkväll, så blir hastigt in och träna, hem, äta och sen iväg till stan igen. Tror allting kommer gå bra idag, känner att jag har kläm på mina grejer.

Hade ju velat hinna ut en runda och gå lite precis som igår. Det var verkligen helt fantastiskt.. Hoppas det blir några grader varmare nästa vecka, vore skönt. Nästa vecka har jag precis bokat in ytterligare ett möte med skivbolaget ang. nästa helg.. Kan ju tyvärr inte skrika ut en massa, men det rör sig rätt mycket där i bakgrunden. Kan verkligen knappt vänta längre tills jag får dela med mig till er.

Får återgå till mitt väntande.. vill träna; NUUU!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0