Torsdag

Torsdagen är här. Jag har inte alldeles för mycket planerat idag vilket känns lite väl förtjänt, och kommer ta min dag som den kommer. Vet iallafall att jag ska till frisören och fixa håret! 

Fick mejl från Gisela Ackerup igårkväll, hon hade fixat lite bilder från vår latex plåtning. Mot slutet av plåtningen fotades jag tillsammans med assistenten och även en tjej som vill modella, Johanna, mest för skojs skull. Men jag tyckte det blev himla bra! 

Så latexbilder får ni se senare, idag vill jag börja dagen med en fin bild på mig och Johanna. Det är latex, vit klänning, romantiskt, blomkrans i håret, kärlek, harmoni.. älskar kontrasterna! 

Klänningen jag har på mig kommer från Maebelle Latex. För att komma till deras webshop, klicka er in här!

Tack till fantastiska Gisela Ackerup!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0