Tisdag

Godmorgon.

Jag hade sjukt svårt att sova efter mötet igårkväll. Så det blev inte många timmar inatt, men jag är ändå fortfarande pepp som bara den, haha. Så efter jobb idag får det bli att sticka och träna en sväng, tänkte köra ett lite tuffare pass idag än vanligt.
 
Sen ska jag försöka ta det lite lugnt, för imorgon drar min hektiska vecka igång på riktigt. Kommer fara och flänga resterande dagar av denna vecka, inkl söndag blir en heldag. Fortfarande bara roligt, men för min del gäller det att få till det där med sömn så orkar jag allt. 

Såg förresten att på min gilla-sida på Facebook är vi snart uppe i 400 gilla, ni som kanske följer mig här och inte där får väldigt gärna gå in HÄR och gilla sidan, så gör ni mig ännu lyckligare. 
Men, vi hörs senare så önskar jag er alla en riktigt fin dag. Jag själv laddar upp med lite inspirationsbilder såhär på morgonkvisten.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0