Thyme for Ginger

Ni vet, vissa dagar när man försöker se saker och ting positivt, men det känns som om allting går emot.. känner ni igen dem? Det vet jag att ni gör. Man liksom försöker och försöker att vara positiv, men det känns som om man blir nedslagen hela tiden. 

Dock, vissa av dessa dagarna finns det människor som verkligen förgyller, eller små händelser som bara får en att må toppen på två sekunder. Det händer faktiskt, och man ska vara så tacksam.

Efter att ha gått långa promenader ( ja.. blev två stycken! Var ju så skönt ute! ), så får jag besök av min fina svärmor som överraskar mig med en gåva. Hon hade varit med i en tävling på bloggen Modern Mom, där man kunde vinna en väska från Thyme for Ginger, och andra pris var en overkligt snygg plånbok. Hon går och vinner plånboken banne mig, haha! Hon hade skrivit att hon ville vinna den till sin svärdotter osv, och hon tyckte den passade min stil så bra så jag fick den. Den går loss på över 500 kr annars, är handgjord i äkta mocka.. Min är den blå/grå här nere på bilden och är så snygg. Fin färgklick när jag då oftast bär svart, när det än är liksom..

Tusen tack fina Susanne. Jag blev så glad och jag känner att jag aldrig kan tacka nog när jag får saker och ting sådär. Tusen, TUSEN tack. Massa kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0