Piercad!

Nu är jag åter hemma igen. Grillandet denna valborg ska snart påbörjas, och jag har varit hos Heartbreak Tattoo och blivit piercad.

En piercing som inte kommer att synas förrän i sommar då pga. mitt nuvarande jobb, då den sitter i ansiktet. En s k septumpiercing. Jag kommer att ha i en ring när den är läkt, men den kommer vara väldigt liten så det kommer inte vara en typisk tjurpiercing då jag själv tycker att det kan bli too much beroende på människa och ansikte. Jag har ett lite speciellt ansikte och jag kommer inte att passa i en alltför stor ring där, utan det kommer bli en liten, liten som bara kommer skymta till. 

Den kommer som sagt inte synas på rätt länge, men Rikard dokumenterade såklart processen hos Heartbreak Tattoos duktiga piercare Nettan. Hon är otroligt professionell och allting går så smidigt. Gjorde det ont? Det stack till och man kände ju såklart nålen gå igenom, tårar började rinna pga. tårkanalen, men man överlevde och man skriker inte ens till. Min chestpiece som vi gjorde på 8 timmar dock.. DEN gjorde ont. I hela 8 timmar låg man där och undrade varför man låg där.. men det var värt det after all.

Nu ska jag göra iordning en god keso med salladslök, sen ska vi ut och grilla. Vi hörs imorgon, ha en otroligt fin valborg allihopa.

Förresten, gå in HÄR för att komma till Heartbreak Tattoos hemsida som jag även frontar! Bästa studion.


Sötaste Nettan tar väl hand om en.. Sjukt duktig! 








Kommentarer
Postat av: gunzan

ÖRK!

2013-04-30 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0