Photo By Gedda

Kommer ni ihåg min fotografering jag gjorde tillsammans med Rikard förra året? Tror det var i September någonting, då plåtades vi med en gammal Cheva dessutom. Var riktigt roligt. Fotografen Gedda, har sin gilla sida HÄR

Idag ska vi utanför Helsingborg till gamla coola lagerlokaler och plåtningen kommer inkludera latex, antagligen kedjor och även fokus på tatueringar. Lär vara kallt där, för ute är det ju för tusan höst väder igen.. Men det ska bli riktigt roligt, Gedda levererar alltid. 

Blev galet sent igårkväll, och jag är verkligen trött idag, så blir 10 minuters powernap nu, sen ska jag börja göra mig iordning för kvällens plåtning. 

Kika in sen så ska ni få en liten sneakpeak på kläderna.. jag säger bara mums! 

Från senaste plåtningen med bästa Raimo Gedda. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0