Lördag

God förmiddag gott folk.


Jag har precis avnjutit en stor, lång frukost. Så himla lyxigt. Det är lördag, och som vanligt har man lite på schemat. Ska träna nu snart, sen kl 15 så ska jag på ett event och drar med mig min kära vän Malin (tatueraren).

Ni kan se här till vänster, ett företag som sponsrar mig som heter Artek Estetik. Den kommer snart att uppdateras då de har fått nya, fantastiskt trevliga och duktiga ägare, och har bytat namn till Ego Estetica. Så idag har de nyinvigning med ett lite piffigt event, ska bli jättetrevligt. Ni ska få se hur kliniken ser ut, och även de nya ägarna såklart. Längtar verkligen! 

Senare efter det ikväll så blir det planering inför imorgon, då blir det filmning stor del av dagen, och det kommer bli så bra. Underbar helg framför mig!

Uppdaterar senare med massa bilder, ni får en från imorse när jag hittade min katt ovanför kylskåpet. Hon såg lagom förvånad ut när jag kom på henne.. alltid ett äventyr med den lille.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0