LL Dance Studio

Vilken lång dag! :) 

Genrepet gick jättebra, och jag är så stolt över mina elever. Känns lite ovanligt att inte vara den som är lite nervig och ska upp på scenen, utan den som står nedanför och coachar.. rätt häftigt känsla. 

Är stolt iallafall, och sen är jag dessutom stolt över att få vara både lärare och elev på LL Dance Studio. Lina är en kvinna med många järn i elden, och idag fick man se många utav de andra klasserna som hon har dans med.. alltså WOW. Jag bara blev helt tagen. Så många duktiga barn, ungdomar, vuxna.. helt galet. Är så stolt över Lina som är en sådan entreprenör, full av kraft och gör så mycket för SÅ många ungdomar.. helt fantastiskt vilket arbete hon lägger. 

Besök gärna hemsidan och kika på vad det finns för klasser att välja mellan, finns verkligen hur mycket som helst. Ni hittar sidan här!

Godnatt på er, ha en fortsatt fin kväll. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0