Landskronagalan 2013 - Dagen efter

Vilken kväll vi hade. Wow! Fått sova ett par timmar nu men det var verkligen svårt att varva ner.

Så många duktiga ungdomar det finns i vår stad.. helt galet. Fast att man inte kände någon utav dem stod man där bakom scenen och blev helt stolt och tårögd när de gick upp och hade vunnit. 


Under kvällen såg jag att fotograf Leo Erdfelt sprang runt med sin kamera, då bara visste jag att det skulle bli bra bilder. Tro mig, det blev det. Ni måste in och gilla Leos gilla sida HÄR! Han är helt fantastiskt duktig. Visste ni att Leo var den som först fotograferade mig någonsin i form av modellbilder? Då var jag 17 år gammal. 

Men alla som var med på galan igår vill jag återigen tacka. Jag hade en fantastisk kväll med både gamla och nya ansikten, och jag tycker det är så underbart att Landskrona fortsätter göra sådana här tillställningar. 600års jubiléet har bara börjat.

En liten rolig notering.. De lottade ut Diggiloo biljetter under kvällen, och tydligen så gick de efter vilka platser man satt på. Av ALLA platser min mor kunde välja så råkade hon sitta precis där vinnaren av Diggiloo biljetter satt. Hon blev så paff, så himla glad och Leo lyckades fånga både morsan och brorsan på bild. Jätteroligt, stort grattis era lyckostar! :)

Alla rättigheter tillhör Leo Erdfelt
Nu; BILDBOMB!





























 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0