15 april 2013

Godmorgon.

Då drar en ny vecka igång igen. Solen verkar gömma sig ännu utanför, och jag ska snart sticka iväg till jobbet. Idag är nog den enda dagen jag inte har någonting planerat efter jobbet denna vecka, så ska unna mig hård träning och en ordentlig middag... Föregående veckas middagar blev lite ostabila kan man säga. Men, så blir det ibland, men fick känna på det igår då yrsel slog till på kvällen, rätt hårt också, men mår bättre nu förutom trötthet. 

Denna vecka blir det inga fotograferingar, utan tiden kommer läggas nu på musikvideoinspelning som kommer påbörjas till helgen. Mycket planering under veckan nu med alla detaljer, men det ska bli så roligt. Det är verkligen sjukt spännanden när det rör på sig som nu. 
 
Får önska er en fin dag sålänge. Ni får en bild från innan min plåtning med Gisela i lördags. Den obligatoriska toalettbilden inför varje shoot..  haha! Blev dock kär i klänningen från Maebelle Latex. Så perfekt. Suck! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0