Träning på g.

Här sitter jag och sörplar i mig pasta. Ska iväg på träning om ca en timme. 

Tatuerade mig igår, fyllde i rosen på min hand... typ dubbelt så stor hand idag. Så svullen! Fick inte träna igår, mådde i princip psykiskt dåligt pga det, men nu idag var det helt okej iochmed att det är på handen och t ex inte ryggen, och ikväll är det även dansträning som väntar. Skönt!

Satt och planerade min kommande vecka, och fick fram att det blir hela tre stycken fotograferingar nästa vecka plus en studiodag. Smäckat, o ja! Längtar som en tok. 

Imorgonbitti dock innan jobbet så har jag en spelning i Helsingborg, en morgonspelning, och det ska bli himla mysigt.. även om det är omänskligt tidigt på morgonen. Soundcheck innan kl 7 känns liksom... aldrig rätt. Men, det blir trevligt.


Ska tagga till här nu inför träningen, och önska alla en fin dag. Bjuder på en bild av underbara fotografen Gedda, PhotobyGedda, som körde en session med mig och Rikard.



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0