Last day..

Sista dagen på året. Här sitter jag, fortfarande förkyld efter två veckor, det är helt otroligt. Men jag hoppar träningen idag och är hemma och tar det lugnt fram tills firandet ikväll. Blir stor middag med familj och vänner till både Rikards och min familj, så det blir riktigt mysigt. Ska bara helt bestämma mig för kläder inför ikväll...

Det är härligt när man blickar tillbaka på det senaste året. Hur mycket man återigen har hunnit med. Jag har uppfyllt två av mina delmål här i livet vilket känns riktigt bra, sen har jag även fått lite extra saker som förgyller. Sen har det dock inte bara varit lätt utan mer motgångar än medgångar, men jag väljer att fokusera på medgångarna och klappa mig själv på axeln och tänka att nästa år blir bara ännu bättre.


- Jag var med i The Voice Sverige, och fick många vänner för livet.
- Ledde till att ett skivkontrakt med Cardiac Records blev signat och jag är i trygga händer.
- Blev alternativ modell för en erkänd agentur vid namn Nocturnal Model Agency.
- Officiell modell för bästa klädföretaget Odium Clothing.
 
Många nya vänner, ännu finare nämre vänner, en fantastisk pojkvän, en till katt så nu har jag två underbara katter här hemma.. etc.

Känner på mig att 2013 blir ett riktigt bra år. Det kommer hända mycket och jag hoppas du kommer följa med här, det kommer definitivt att dokumenteras och alla nyheter får inte missas!

Riktigt gott nytt år! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0