Mysdag!

Vilken grå dag, men den är faktiskt rätt mysig. 
Varit iväg en runda med Malin och umgåtts lite, var riktigt trevligt.
När jag kom hem väntade ett paket från Gymgrossisten. Yey! 
Väntat på en ny grej jag tänkte testa, en karamell-sirap
som är helt kalorifri, och den var fantastisk. 

Lindahls, som gör en väldigt populär kvarg, har nu äntligen
släppt en laktosfri variant också. Den är såklart naturell, vilket många laktosfria produkter är,
men det går ändå åt rätt håll. Änligen finns den i laktosfritt iallafall.
Så, jag tog en del av den, och blandade ihop med denna karamell-sirapen, 
och smakproblemet är löst. SÅ HIMLA GOTT. Smakade som godis! 
Så ja, blir jag nu sugen på något sött på kvällen, så har jag en bra lösning. ;)



What a gray day, but it is actually quite cozy.

Been away for a while and hung out with Malin, it was really nice.
When I came home there was a package from Gymgrossisten. Yey!
Waited for a new thing I wanted tro try out, a caramel syrup
that is completely calorie-free, and it was amazing.

Lindahl, who makes a very popular quark, has now finally
released a lactose-free version too. It is of course natural, as many lactose-free products are,
but it is still awesome! At least, it is lactose-free. 
So, I took some of that, and mixed together with the new caramel syrup
and the flavor problem is solved. It was SOOO good. Tasted like candy!
So yeah, if I want something sweet in the evening.. I know have a great solution! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0