Tid?

Upptäckte precis att jag inte skrivit något här sedan i måndags. Tiden har flugit förbi kan jag lova.

Idag är det torsdag iallafall och vi ska precis börja jobba i studion. Är riktigt pepp, och efter detta blir det rep med bandet.

Önskar er en fin dag!

_________________________

Just discovered that I haven't wrote anything here since Monday. The time have went so fast, crazy!

Well, today's it's Thursday and we're about to start work in the studio. I'm really excited, and after this it's time for rehearsal with the band.

Wish you all a beautiful day!




Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

jättefin bild! :)

Svar: Tusen tack :D
Eleine

2014-05-08 @ 12:24:24
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Sandra

Måste bara säga att ja tycker din näsa är otroligt vacker! Både innan och efter ingreppet du gjorde, den har karaktär! :)
puss!

Svar: Tusen tack Sandra! :') Har börjat gilla den trots storleken faktiskt. Den sticker ut (på två sätt) i mitt ansikte, man får dra nytta av de karaktäristiska dragen man har antar jag. You live and learn, eller hur? ;) TACK! <3 Puss!
Eleine

2014-05-10 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0