Sooool

Helt fantastiskt vad lite solljus kan göra med en. Jag gick och lade mig med huvudvärk och en himla stress inombords. Vaknar upp med solsken i ansiktet, och ler. Studsar upp, beger mig mot studion och har en helt fantastisk dag.

Jag har jobbat mestadels i photoshop idag med gårdagens bilder medan Rikard har spelat in vidare på den nya låten. Den blir riktigt annorlunda, och det ska bli extremt roligt att spela in den. 



It's amazing what some sunlight can do for you. I went to bed with headache and I only felt stressed and sad. I woke up with the sunlight in my face, and I smile. I went to the studio, relaxed and just enjoying the weather on the way, and had such a great day.

I've been working mostly in photoshop today with yesterdays pictures, while Rikard has been recording some guitars on the new song. It will be different from the others, but really cool. I'm really looking forward to record it.

Förresten, give awayn avslutas idag! Gå in HÄR. / Btw, the give aways is ending today. Go HERE.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0