SÖNDAG! :)

God morgon alla! 

Igår tog jag äntligen en helt ledig dag. Ingen telefon. Ingen dator. Ingenting.
Jag umgicks under dagen med familj, och på kvällen var vi bjudna på födelsedagsfest hos två utav 
våra vänner, och det var en väldigt trevlig kväll. 

Jag åt bland annat den godaste tårtan jag ätit i hela mitt liv, från ett företag som hette
Cake Me Happy. Alltså det var magiskt. 

Så, nu idag är jag tillbaka. Det är söndag, det regnar, och vi ska städa, träna, och jag ska jobba lite.
Jobbar rätt hårt med omslaget till singeln nu, det börjar närma sig, och jag känner hur det kittlar i magen!



Good morning everyone! 

Yesterday I really took a day off. No cellphone. No computer. Nothing.
I spent some time with my family during the day, and last night we were invited to a birthday
party to some friends, and it was a great night. 

I ate the best cake I've ever eaten in my whole life, from a company called Cake Me Happy,
and they sure did. It was magic, amazing.

So, now I'm back. It's sunday, it's raining, and we're gonna clean up our home, work out, and I will continue work some. We're working very hard at the moment with the last touch of the cover for the singel. It's getting closer, and I have butterflies in my belly!

Några tårtor från Cake Me Happy. Så talangfull. / A few cakes from Cake me Happy. So talented.
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Lilly

Den sista tårtan blev jag kär i. <3

Svar: Samma här! ;)
Eleine

2014-03-16 @ 11:52:15
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Cake Me Happy

Tusen tack för alla fina ord, jag är överlycklig att ni gillade tårtan!
Vänliga hälsningar från Maria på Cake Me Happy!

Svar: Det sjuka var att man blev liksom aldrig äckligt mätt på den som andra tårtor. Jag hade kunnat äta ännu mer... Åh. Kommer försöka hitta massa grejer att fira nu med tårta. Bara för att. Kontaktar dig längre fram, vi har nämligen ett stort releaseparty mot hösten.. ;)
Eleine

2014-03-16 @ 16:16:52
URL: http://cakemehappy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0