Losing weight

Efter att ha tränat aktivt och ätit rätt ett bra tag, så har jag förlorat flertalet kilo,
och tajtat till min kropp rejält jämfört med förut. 

Jag är jätteglad, och stolt, men ett problem som följt med är kläder. Jag har massor av kläder i min garderob, men ingenting passar längre. Knappt. Det är galet. Känns som om jag går runt i samma svarta leggings och svarta tröja varje dag. Så oinspirerad, och längtar tills jag har råd att köpa på mig lite mer kläder. 

Nu i pausen i studion har jag suttit och kikat runt lite, försöka få igång inspirationen igen.. finns ju massor av fint ute i butikerna. ♥



After eating the right way, and worked out a lot, have given me the result of losing many kilos and now I'm having a much tighter body than before. 

I'm very happy and proud of this, but a problem have showned up, and that is clothes.
I have a lots of clothes in my wardrobe, but almost nothing fits me anymore. It's crazy. It feels like I'm running around in the same black leggings and black top every, single, day. So uninspired to, and I really long for the day I can afford buying myself some new clothes. 

Now during the break in the studio I've been searching around on the internet, trying to get some inspiration again.. there's so much beautiful stuff out in the stores. ♥


Top & jeans, from Gina Tricot. Shoes from Pleaser/Odium Clothing.
Bag from Odium Clothing. Tunnels from piercing.nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Miss Naily A Fucking Rockstar

Gud vad fin du är! (har snokat igenom din blogg:)

Kram

Svar: Men herregud så söt du är människa! Tusen tack <3 Kram!
Eleine

2014-03-05 @ 11:59:27
URL: http://www.missnaily.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0