Jobb

Dagen började med att jag försov mig.. just great. Haha.
Det var bara en liten stunds försening dock, och jag kom fram till studion tidigt och kunde börja jobba ändå. 
Det har gått bra idag. Just nu går vi igenom arrangemang på en utav låtarna, en härlig process.
Samtidigt sitter jag och jobbar lite med singelomslaget, ser ut som om vi har blivit färdiga nu faktiskt.

Inför albumet, så är jag extremt nyfiken på om det är någon utav er som är en duktig grafisk designer? Jag har några idéer nämligen, och jag har en del kunskap, men känner att finslipningen kan behövas slutföras av någon annan. Hör av er till mig! :)



The day started with that I overslept. Just great.
I just got a little bit late though, I reached the studio early anyway and could start working. 
It's been going very well today. Right now we're working on the arrangement one of tthe songs, it's a very exciting process. At the same time I'm continuing working on the single cover, and it looks like we're done. 

For the album, I'm very curious if there's anyone of you who's a talented graphic designer? I have some ideas, and some knowledge myself, but I think one with even more knowledge have to finish this idea I have in my mind. Please write me if that's the case! :) 
 
Förresten, Elegant Curiosities har 20% på allt. /Btw, Elegant Curiosities have 20% discount on everything.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0