Gisela!

Äntligen har denna måndagen kommit, som jag har längtat!

Planerat in en heldag med Gisela, med allt från plåtning till att bara dricka kaffe. Det ska bli så fantastiskt roligt. Jobbade på bra hela helgen, så en dag off idag känner jag att jag kan unna mig innan denna fantastiska vecka drar igång. 

Förresten, någon som skulle vilja se en screenshot från musikvideon innan den släpps på torsdag?


Finally this monday has arrived, I've been longing for so long!

Today I've planned a whole day with Gisela, with everything from photo shoots to just sit down and drink some coffee. It will be a lot of fun. Worked a lot this weekend, so I feel I can take this day off, and just enjoy before this amazing week kicks off.

Btw, anybody who would like to see a screenshot from the music video before it's released this thursday?

 



Kommentarer
Postat av: Björk

Jag vill se! :D

Svar: Kommer imorgon då fina du! :D
Eleine

2014-03-31 @ 11:04:22
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Postat av: Twiggy Lundberg

Jaa :D!

Svar: Härligt! Kommer imorgon! ;)
Eleine

2014-03-31 @ 14:15:09
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0