Studio

Denna onsdag spenderas i studion i Ystad. Går riktigt bra.
Gitarr och bas står på schemat idag, min sång ska läggas på måndag. 

Flytten har gått bra iallafall, ska bli skönt när allting är uppackat och klart.
Imorgon är det dags för gig, likaså på fredag. 

Ska skynda mig med att packa upp allt där hemma, just nu har jag 
i ca 2 veckor strosat rundor i fula jeans och slapp tröja med väldigt ocharmigt hår, haha.
Vill bara få allting fixat så man kan göra sig iordning lite. :) 

Liten bild på mig från midsommar, hur var er midsommar? 



This wednesday is being spent in the studio in Ystad, recording
guitar and bass and next monday it's time for my vocals. 

The moving has went very well, and I can't wait until everything is being unpacked and finished.
Been walking around in ugly jeans and some tshirt for like two weeks, so I want to 
fix everything so I can start feeling... fresh again? Haha :) 

A pic of me from midsummers eve, how was your midsummer?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0