Repning

 
Godmorgon alla fina! 

Solen lyser, jag vaknade tidigt och har en fin dag framför mig.
Min gamla vän och sångpedagog kommer hit på besök, jag ska repa tillsammans med Rikard
och bara hinna ifatt allt. I helgen händer det mycket, riktigt roligt.

Vi repade med bandet igår, och det gick toppen. Tyvärr var vår basist
Andreas hemma och sjuk, stackaren. Hoppas han får må bättre idag! 

Önskar er alla en riktigt fin dag ♥



Good morning sweeties! 

Sun is shining, I'm up early and I'm having a beautiful day ahead.
My old friend and singing coach is coming by to visit, then I will rehearse with Rikard,
and just catch up on everything. This upcoming weekend we're having a lot of gigs, so nice! 

Rehearsed with the band yesterday, it went great! Unfortunately our bassplayer Andreas
was home and sick, but I really hope he's feeling better today! 

Wish you all a beautiful day ♥

Kommentarer
Postat av: Angie Lakna

Hejsan Eleine.
Har skrivit ett inlägg om dig och din blogg på min blogg under morgonen. Bara så du vet. Inget negativt, utan i positiv anda :D

Mvh. Angelica

http://foxwoman.blogg.se/2014/july/eleine-misseleine.html#comment

Svar: Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt glad du gjorde mig. Har haft en lite halvdålig dag, också får jag detta meddelandet, tack
så hemskt mycket. Så fint av dig! Gillade din blogg skarpt. Vi borde fota någon gång!

Stor kram på dig <3
Eleine

2014-07-08 @ 09:05:24
URL: http://jellica.webblogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh, önskar krya till honom! Hoppas ni hade en bra dag med .)!

Svar: Tack så mycket <3
Eleine

2014-07-08 @ 18:36:42
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0