Rep & Spelning

Är på väg till Malmö nu för att repa och ikväll är det Ystad för spelning på Ystad Saltsjöbad. En lång men rolig dag väntar. Jag är så pepp!

Igår åkte jag till Gisela och plåtade en lila peruk för Black Candy Alternative Fashion. På de bilder som inte blir i vattnet (!) bär jag även en helt fantastisk harness chain från Elegant Curiosities. Ni kan skymta den på bilden.

Önskar er alla en fin dag! :)

___________________________

Today I have a long but fun day ahead. On my way to Malmö for rehearsal and after that it's Ystad on the schedule. Having a gig there tonight. So excited!

Yesterday as I wrote, I went to Giselas place and had a photo shoot with a purple wig this time. On the pictures where I'm not in the water (!) I wear an amazing harness chain from my sponsors Elegant Curiosities. It's so beautiful. You can see some of it at the pic! :)

Wish you all a beautiful day!






Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

shit vilken häftig peruk, du passar verkligen i den också :D

Svar: TACK! :D Jag älskar den.. vill ha mitt hår så. Hela tiden.. xD
Eleine

2014-07-03 @ 11:52:57
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Björk Majesty

Du hade passat superbra i lila hår! :D

Svar: Hihi! Tack ;)
Eleine

2014-07-03 @ 14:53:10
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0