Busy

Äntligen kommit nästan helt iordning på det nya stället. Känns riktigt bra! 
Denna veckan har jag mycket att göra. Idag är det mycket repning hemifrån, sen fylls veckan på.
 
Onsdag: Plåtning med Gisela, och min mor fyller år! ♥
Torsdag: Rep med bandet, gig på kvällen.
Fredag: Rep med bandet, fortsatt rep hemma efteråt.
Lördag: Två gig.
 
Ska bli en riktigt kul vecka. Har mycket pappersarbete att göra idag och förberedelser inför plåtningen imorgon.
Denna gång plåtar vi en peruk för Black Candy Alternative Fashion. 
Längtar verkligen tills jag har en egen kamera att leka med också. Man vill kunna ta enkla porträtt
då och då.. men jag önskar mig en Canon 5D Mark II. Dyra även begagnade. Men en dag så. 

Nu ska jag försöka bli ännu mer aktiv på bloggen än vad jag har varit nu på senaste. Inspirationen har inte funnits där, jag har stressat mycket och haft lite tid att bloggen tyvärr inte prioriterats. Men det är ju kul! 
Vad hade ni velat se mer av här? :)



Finally I'm almost done at this new place, feels great.
This week I'm really busy. Today it's a lot of rehearsal from home, then the week just continues.

Wednesday: Photo shoot with Gisela, and my moms birthday! ♥
Thursday: Rehearsal with the band, gig at the evening.
Friday: Rehearsal with the band, then I have to continue rehearsal from home.
Saturday: Two gigs.

Will be a really fun week. Having some paper work to do today, and I have to prepare for the photo shoot tomorrow. This time we will also shoot a new wig from Black Candy Alternative Fashion. 
Really long for the day I have my own camera to play with. I really miss taking some simple portraits at home every now and then... I wish a Canon 5D Mark II, but they're so expensive even when they're second hand.
But one day.

I will try to be more active at the blog from now. I've had such little inspiration lately, been a lot of stress and the blog have been forgotten. But I love the blog and I think it's funny, so I need your help. 
What do you want to see more of here?

From my latest shoot with Gisela.
 
 

Kommentarer
Postat av: Björk Majesty

Såå vacker <3
Gillar när du lägger upp bilder på dig, så fortsätt med det, haha ^^

Svar: Aw, men söta! tack <3
Eleine

2014-07-01 @ 12:42:24
URL: http://bjorkmajesty.blogg.se
Postat av: Twiggy Lundberg

Åh älskar den där bilden <3
Finns det nåt sätt man kan typ, köpa en av dina bilder? :)


Svar: Åh vad du är gullig. Det finns två stycken större prints uppe på webshoppen, men vill man köpa foto som är av annan fotograf går det att ordna. <3 Vilken tänker du? Kram :)
Eleine

2014-07-01 @ 12:58:12
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

SV: tänkte den du har som profilbild här på bloggen med den där "fjädern" :) Du är en sån stor inspiration för mig så det skulle betyda jättemycket att få ha dig inramad så jag ser dig varje dag jag vaknar :D Kram <3

Svar: Det ska vi absolut kunna fixa. Kommer isåfall lägga upp den på webbshoppen till dig inom kort. Ska bara dubbelkolla vilken storlek den blir i.. Vi har ett format i A3 (30x40cm), som är i matt papper.. det är helt galet snyggt. Men blir det för stort för din smak? :)
Dina ord värmer, enormt mycket. Fina Twiggy <3 Kram!
Eleine

2014-07-01 @ 13:45:32
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/
Postat av: Twiggy Lundberg

Nej nej, det blir alldeles perfekt :D <3

2014-07-02 @ 11:07:37
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0