Tack Ego Estetica!

Vill tacka fantastiska Ego Estetica för ett helt fantastiskt event igår. 
Jag och Gisela kom dit, blev bjudna på allt möjligt gott och träffade
massor av trevliga människor. Det var så intressant att se andra få behandlingar också.

När jag kom till Ego Estetica första gången hade jag inte ett uns självförtroende, och stod i valet om att operera min näsa eller hitta en annan lösning. Jag hatade den. Men, Ego Estetica bemötte mig så väl, förstod mitt problem och hittade en lösning. På 30 minuter gick jag från att ha den där hemska näsan, till att se ut som jag ville. Det var helt galet. Jag minns hur tårarna forsade. När jag satta mig i bilen och tittade på mig själv ur alla olika vinklar.. jag bara grät, av ren lycka.

Det var riktigt trevligt att få komma dit igår och som sagt, se när andra fick behandlingar. Det gör så himla mycket om det är så att man har någonting man stör sig på. Jag är tacksam för att det hjälpte mig, och det håller så otroligt bra och länge, så jag har verkligen hittat det alternativet som passar mig. Jag hade sett ut som en helt annan människa om jag hade gjort min näsa mindre, och det hade inte varit Eleine längre. Inte alls. Jag tycker den är perfekt precis som den är nu. 

Tack, det var en fantastisk kväll och tack till fina Gisela som följde med.

För er som inte sett, en före och efter bild från när jag hade gjort det.



Want to give Ego Estetica a big thank you for the event last night.
Gisela and I got there, and they offered all kind of nice food, and we met a lot
of beautiful and nice people. It was also interesting watching others getting the fillers.

When I first came to Ego Estetica, I didn't have any self-confidence at all. I was in the between a big dilemma, shoud I do a surgery of my nose or find something else I can do? Ego Estetica welcomed me, 
talked to me and did understand my problem, and they had a great solution for me. 
In less than 30 minutes, they had given me a new face, and I remember how I started cryin. They had injected just a few ml with filler into two places at my nose, and made it look TOTALLY different. I was so ahppy. No words can describe it, I was just crying so much of happiness.

So it was really fun to get there last night at the event, and see other getting fillers in different places of the face. It do so much for someone who's really annoyed of something. I'm so grateful that they helped me, and it do last for a very long time, so I finally found my alternative solution. I wouldn't fit in a smaller nose I think, I wouldn't look like myself, Eleine, nomore. So I'm grateful. 

Thank you for a beautiful evening, and thank you Gisela for being my date for the night.

For you who haven't seen it, a before/after-picture from when I first did the injection. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0