Sweet Doll

Steven Bathory var en utav de som vann ett signed print i förra give awayn när jag lottade ut ett vackert smyckesset. Han skickade lite bilder till mig imorse, och det var så kul att återigen få se.
Det gläjder mig enormt, man får så fina meddelanden, och jag blir mållös. Ni är så fina! 

Tack för bilderna Steven, det gjorde min dag.



Steven Bathory was one of them that one a signed print when I had a give away with a jewelry set. He sent me some pictures this morning, and it was so fun to see. It makes me so happy, and when I'll get such beautiful messages.. I'm speechless. You are the sweetest!

Thank you for the pictures Steven. It made my day.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0