Songwriting

Hej alla fina!

Har nyss ätit en god frukost, och ska snart vandra genom snön till studion.
Ska jobba ett par timmar idag och skriva vidare på låten vi påbörjade sist,
och efter det ska jag och Rikard iväg till Malmö och repa. 

Blir en lång dag, det är tyvärr mycket jag inte kan berätta idag, då en hel del
är lite hemligt fortfarande, men det ska bli riktigt roligt idag.
Jag har väntat på denna dagen väldigt länge, och fär mig blir
det ännu ett delmål som bockas av. Underbart!



Hi Sweet Dolls! 

Just ate a lovely breakfast, and soon it's time to walk through all this snow to the studio. Will work a couple of hours with the song we started working on last week, and after that me and Rikard will go to Malmö to rehearse. 

Will be a long dag, and unfortunately there is so much today that I'm not able to tell yo guys yet, but hopefully soon. It will be a really fun day, and I've been waiting for it for a long time. To me it's another goal to check for this year. It's awesome!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Vad kul det låter :D Så du skriver också musik?

Svar: Ja precis! Första albumet kommer ut ii år! :D
Eleine

2014-01-29 @ 14:14:55
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0