Problem

Färdiga i studion för idag, har mycket att förbereda innan vi åker mot Malmö. 
Har lite problem med mitt öga fortfarande, sprang inom optikern på vägen hem nu och bad dem kika på det.. finns lite små, små repor i ögat, och ögonlocket är irriterat. Så måste ringa vårdcentralen och be om en tid imorgonbitti. Himla jobbigt. Jag har så dålig syn, och detta gör att jag inte kan ha i mina linser och se som jag brukar, det är fruktansvärt. 

Men, jag fick fantastisk service på Synsam hos optikern. Kan inte med ord beskriva min tacksamhet. 
Nu hoppas jag att detta kan lösa sig snabbt så jag slipper känslan av att det river i mitt öga.. 

Nu, lite mat. Sen åker vi. Håll utkik senare, första bilden från min plåtning med
Felicia Püschl för ett litet tag sen kommer upp då! :) 



Done in the studio for today. Have a lot to prepare before we go to Malmö.
Still having some problem with my eye. Ran in the the optician before I went home and asked for help.
I do have some scratches in my eye, and the eyelid is very irritated. So I have to get an appointment with the doctor tomorrow morning.. This is is annoying. This is making it impossible for me to wear my contacts, it's terrible for me. 

But, the service I got at Synsam was amazing. She helped out a lot and were such an angel to me.
Can't describe how thankful I am. I hope it can be fixed asap, 'cause it serisously feels like something is scratching my eye right now.. 

Now, some food. Check in later, the first pic from my photo shoot with Felicia Püschl wearing Forge Fashions collar, is coming up! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0