My Sunday

Härliga söndagen är här. Vi hade ytterligare en fantastisk spelning igårkväll på Ystad Saltsjöbad och kom hem sent, men väldigt glada. Man är verkligen bortskämd med så fin publik. 

Nu inväntar jag min fina vän Malin vilken minut som helst. Senare ikväll så ska jag och Rikard köra iväg mot Malmö för att medverka i en musikvideo inspelning. Kommer bara vara statister, men det ska bli riktigt roligt. 

Jag igårkväll. :)



Lovely sunday is here. We had another awesome gig and this time at Ystad Saltsjöbad, and we got home late, but very happy. We're really spoiled with a great audience like that.

Now I'm waiting for my sweet friend Malin, she's here any minute. Later tonight, me and Rikard are going to Malmö to be a part of filming a musicvideo. Only extras, but it will be really fun! 


Me last night. :)

 

Kommentarer
Postat av: jessy

Åhgud, du är grymt vacker! :D

Svar: Men tusen tack!! :D
Eleine

2014-01-26 @ 16:01:44
URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0