Modelljobb

Denna fredagen startade ju riktigt bra.

Ännu ett företag som kommer signa mig som modell för deras grejer.
Elegant Curiosities skapar helt otroliga accessorer. Se bild nedan på exempel,
jag blev helt kär direkt när jag såg grejerna och tvekade inte att tacka ja direkt. 

Kommer börja i februari/mars, och jag längtar verkligen. Wooo! 



This friday started really good. 

Another brand has contacted me and will sign me as a modell for their stuff. 
Elegant Curiosities creates amazing accessories, see the example down below.
I fell in love in an instant, and I didn't doubt about saying yes to this!

Will start in february/march, and I really can't wait. Wooo!


 Pic from Elegant Curiosities

Kommentarer
Postat av: Twiggy Lundberg

omg så häftigt :D

Svar: Tack ;)
Eleine

2014-01-24 @ 18:02:13
URL: http://shadowoftheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0