Jobb

Har jobbat hela dagen med låtar osv inför helgen. Mycket att förbereda men det har gått så otroligt bra! 

Nu är vi på väg mot Malmö en sväng. Måste fixa lite grejer inför söndag. Då blir det plåtning igen med Gisela Ackerup. Drar med Malin även denna gång. Hon är så vacker och blir så otroligt bra på foto, så hon ska plåtas igen! Jätteroligt. Men behöver lite små guldkorn med mig till denna plåtningen. 

Jag idag. Ska ge mig på gymmet när jag kommer hem, man är lite trött efter dessa dagar. ;)
___________

Been working all day on some songs for the gigs this weekend. Much to prepare but everything went so well!

On our way to Malmö at the moment. I'm having another photo shoot his Sunday so I need some small stuff for it. Bringing my friend Malin this time to. She's a very beautiful woman and I want her to grow as a model, she's a natural talent for sure! Will be fun! 

Me today. Gonna hit the gym when I get home. So tired after these days! ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Hejsan!

Jag hoppas det är okej att jag frågar lite om de fillers du har gjort. Jag tänkte göra detsamma hos de på Ego Estetica & undrar hur länge det har hållt för dig ? Din blev otroligt bra & så härligt att du blev så nöjd! :)

Svar: Klart det är okej kära du! :)
Jag är sjukt nöjd. Alltså, mina fillers har hållt extremt bra och det är över ett år sedan. Ska försöka få tid nu snart igen för att fylla på både näsa och lite läppar för att puffa till det, men det är mest jag som kommer se det faktiskt. Det håller väldigt bra. Jag använder Juvéderm Volift, som är den som har hållt absolut bäst! Hälsa gärna dem från mig! :) <3
Eleine

2014-01-04 @ 12:38:54
URL: http://liiiiisans.blogg.se
Postat av: Louise

Tack!! :D Nu blir jag än mer pepp! Spännande!

2014-01-04 @ 13:19:20
URL: http://liiiiisans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0