Preparing

Nyss hemkommen från gymmet. Ikväll har vi spelning, så försöker ladda upp ordentligt! Att träna innan en spelning är ett otroligt bra sätt för mig att komma igång. Kroppen värms upp, man känner sig lite fräschare än om man bara hade legat på soffan och väntat på att börja spelningen. Väldigt skönt! 

Nu har jag dock kommit till frågan vad man bör ha på sig ikväll.. Känner ju på mig att det lär bli något svart. Något med spets. Ja, ni känner mig nog vid det här laget. ;)



Just came home from the gym! Tonight we're having a gig, and I'm trying to load up my batteries! To work out before a gig is one of the best ways for me to get ready. My body is getting warm, and I feel more fresh than if I would cuddle with the sofa all day waiting for the gig to begin, hehe. It's so nice!

Now I just came to the same point as always. What to wear? I bet it will be something black. Something with lace. Well, you know me by now. ;)


Blev nyss kär i denna.♥ / Just fell in love with this one. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0